دیجی استایل | بلاگ

دیجی استایل

ساخت وبلاگ
صابون های گیاهی مناسب

صابون های گیاهی مناسب با توجه به نوع پوست :

1 ــ صابون های گیاهی مناسب پوست های خشک :

صابون های گیاهی که مناسب پوست های خشک هستند . را می توان صابون های آب رسان و ملایمی مانند صابون های گریسیرین دار و صابون های کرم دار دانست . زیرا این ترکیبات می توانند در تاثیر صابون گیاهی صورت باعث رطوبت پوست به مقدار بالا ، برطرف شدن مقدار خشکی پوست و برطرف شدن ترک هایی که روی پوست وجود دارد بشود و این باعث شده است که خرید صابون گیاهی طرفداران زیادی داشته باشد.

همچنین پیشنهاد می شود . به هیچ وجه این افراد از صابون هایی که دارای ترکیبات معدنی و شیمیایی بسیار بالا در ساختار خود هستند و به عنوان صابون های سخت شناخته می شوند استفاده کنند زیرا این صابون ها می تواند خشکی پوست این افراد را چند برابر کند .

2 ــ صابون های گیاهی مناسب پوست های چرب :

تاثیر صابون گیاهی صورت برای پوست های چرب می تواند بسیار بالا عمل کند . توجه داشته باشید شما اگر دارای یک پوست چرب باشید مطمئنا از جوش های فراوان و آکنه در صورت خود آزار می بینید . اما صابون های گیاهی مخصوص پوست های چرب می توانند با توجه به مقدار مواد معدنی که در خود دارند . باعث سختی پوست شما شده و چربی آن را از بین ببرد . در این صورت پوست شما کمتر با آکنه های پی در پی و جوش رو به رو خواهد شد . از این صابون ها به صورت کلی می توان به صابون های گیاهی ضد آکنه و ضد باکتری اشاره کرد .

3ــ صابون های مناسب پوست های معمولی :

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که یک پوست معمولی دارید می توان بگویم نباید پوست خود را حتی با انواع مختلف صابون های گیاهی بیش از حد شستشو بدهید زیرا باعث می شود . تا شما در پوستتان احساس خشکی بکنید . اما نباید هم خیلی کم از صابون های گیاهی استفاده بکنید زیرا باعث می شود .تا شما در پوستتان احساس چربی بکنید .

دیجی استایل...
ما را در سایت دیجی استایل دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 6:36

ساخت تیزر تبلیغاتی برای تبلیغات در گوگل ادوردز

این روزها بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین و غیرآنلاین، سراغ تبلیغات در گوگل رفته‌اند. ولی برای تبلیغات در گوگل، باید به نوع آگهی خود هم توجه زیادی داشته باشید. ساخت تیزر تبلیغاتی، از آن جهت برای تبلیغات در گوگل مناسب است که کاربران دیگر تمایلی به خواندن تبلیغات سنتی ندارند و حالا انتظاراتشان از برندهای تجاری این است که تبلیغات سرگرم‌کننده‌تری بسازند. پس چه چیزی بهتر از تیزر تبلیغاتی؟
 نتایج تحقیقات نشان داده است که حدود 72 درصد از کاربران، تمایل دارند از طریق تبلیغات ویدیویی در مورد کسب‌وکار موردنظرشان اطلاعات کسب کنند. بنابراین، در این مطلب قصد داریم درمورد شیوه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی که مناسب با گوگل ادوردز باشد، صحبت کنیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی برای تبلیغات در گوگل ادوردز
قبل از هرچیز ابتدا باید با مفهوم کمپین تیزری آشنا شویم. کمپین تیزری، یک تکنیک بازاریابی است که از طریق آن معمولا تبلیغاتی معماگونه منتشر می‌شود. هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی هم ایجاد اشتیاق برای یک محصول یا خدمات جدید و یا یک کمپین بزرگ‌تر است. اگر کمپین‌های تیزری به درستی انجام شوند، می‌توانند موجب ایجاد تعامل اجتماعی، هیاهو و هیجان حول محور محصول یا خدمات مورد نظر شوند. گاهی تیزر تبلیغاتی را چاپ می‌کنند و یا روی بیلبورد در سطح شهر نصب می‌کنند. اما مهم‌ترین نوع تیزرهای تبلیغاتی، آن‌هایی هستند که از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند گوگل منتشر می‌شوند.

روش کار کمپین‌های تیزری برای تبلیغات در گوگل
کمپین‌های تیزری برای تبلیغات در گوگل، با ایجاد حدس و گمان در میان مخاطبان کار می‌کنند. یک تیزر تبلیغاتی، باید کنجکاوی کاربران را به اندازه‌ی کافی برانگیزد، ولی نباید چیزهای زیادی را درباره پروژه موردنظر افشا کند. درواقع کمپین‌های تیزری، راهی عالی برای در معرض دید قرار دادن کسب‌وکار موردنظر، برای جذب مخاطب محسوب می‌شود.

دیجی استایل...
ما را در سایت دیجی استایل دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 3:56

فرش نقشه مانا گردویی 500 شانه

فرش نقشه مانا گردویی 500 شانه تراکم 1000

نقشه مانا گردویی از نقشه های زیبای فرش ماشینی که بر روی فرش 500 شانه بافت شده است

 

نخ استفاده شده در فرش های 500 شانه پلی استر و پی سی اف هست که مقاومت کمتری نسبت به فرش با نخ اکرولیک دارند

 

قیمت مناسب و ارزان فرش  500 شانه

 

فرش 500 شانه به دلیل استفاده از نخ ارزان تر و دستگاه بافت وندویل که از تکنولوژی قدیمی تری برای بافت فرش استفاده میکند از قیمت پایین تری برخوردار هست که خیلی از مشتریان که قصد خرید فرش مناسب تری را دارند از این مدل فرش استفاده میکنند

 

خرید فرش از وب فرش

 

به دلیل خرید مستقیم از کارخانه قیمت ها بسیار مناسب میباشد که این چالش قیمت بین کارخانه ها باعث رقابت قیمتی شدیدی شده که مشتریان عزیز میتوانند با پایین ترین قیمت محصول مورد نظر رو خرید کنند. 

تضمین کیفیت توسط کارشناسان وب فرش تفاوت خرید از  وب فرش  و دیگر مراکز خرید حضوری و غیر حضوری میباشد.

سایت و اپلیکیشن وب فرش چالش قیمت خرید فرش 

بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت

 

خرید فرش 500 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-500-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87

دیجی استایل...
ما را در سایت دیجی استایل دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 120 تاريخ : 29 فروردين 1399 ساعت: 20:57